13.8.12

Alışveriş #3 / İkea



Yeni masa arkadaşımla tanışın. Artık kendisi bana ders çalışırken eşlik ediyor. Şunun sevimliliğine güzelliğine bakar mısınız?! Sözlük üstüne resim çalışmalarını pek çok blogda gördüm, oldukça da sevdim. Bugün bu sevimli tavşanı hem de fesiyle birlikte İkea'da görünce dayanamadım. Çok sevdim, hemen aldım. Aslında 5'li halde, kartpostal olarak satılıyorlar. Ama tavşanımın kardeşleri başka bir projenin parçası oldukları için onlara şimdilik burada yer vermiyorum. 5'li set 3.99 tl, içinde kedi, ayı, suaslanı, tavşancık ve baykuş kartpostalları var. Ayrıca kelebek, boya temalı setler de mevcut. Ben Ümraniye İkea'dan aldım. Çerçeve de yine İkea'dan fiyatı yanılmıyorsam 5,99, üçlü set halinde. Çok kaliteli değil ama benim yatak odama uyum sağlıyor ve kullanımı çok pratik bir ürün. Ayrıca kendin yap, D.I.Y. çalışmaları içinde oldukça uygun.
Ben otantik şeyleri sevdiğimi sürekli dile getiriyorum. Ama fes sevdam daha farklı bir nedene dayanıyor. Ben bir Doctor Who hayranıyım. Özellike David Tennant ve Matt Smith favorilerim. O heyecan dolu, çocuksu, hareketli halleri bana içimdeki yaşama sevincini hatırlatan cinsten. İşte mini bir video; Fezzes are cool! Sezon 5 Bölüm 13

2 yorum:

  1. foto süper,hem tavşancık hem de kalemler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ders çalışırken ne zaman kafamı kaldırıp baksam yüzümde kocaman bir gülümseme oluyor. iyi bir motive aracı.

      Sil