14.8.12

Yedinci Gün / İhsan Oktay Anar

Az önce twitter'da gezinirken, İletişim Yayınları'nın harika haberini gördüm! İhsan Oktay Anar'ın yeni çıkacak kitabı Yedinci Gün'ün kapağının resmini yayınlamışlar;
Tanıtım yazısının ilk cümlesi Anar'ın bütün eserlerindeki büyülü hikayeyi çok net bir biçimde anlatıyor; "Çizgilerin kürelere, zamanın sonsuzluğa, sonsuzlukların da hayallere dönüştüğü bir hikayedir bu..."
İletişim Yayınları twitter adresi; https://twitter.com/iletisimyayin
Resmin adresi ise; http://twitpic.com/aj90o1

İhsan Oktay Anar, Ege Üniversitesi Felsefe bölümünde öğretim görevlisi. Kendisi bir Felsefe doktoru ve bence bunu çok güzel içselleştirmiş. Felsefeye her zaman ilgim vardı, en sevdiğim eserlerden biri Sofie'nin dünyasıdır ama Anar hocanın eserleri benim felsefeye bakışıma bambaşka bir açı getirdi. Puslu Kıtalar Atlası'nı yine çok sevdiğim bir dostum tavsiye etmişti, ÖSS dönemini atlatınca tadını çıkararak okumamı söylemişti. Ben de aynen öyle yaptım, sınav biter bitmez elime aldım ve o zamandan beni Anar hocanın eserlerini hiç bırakamadım. İlk kitabı Puslu Kıtalar Atlası Galata Kulesinden başlar, benim hikayemde çok kıymetli bir yeri var bu kitapların.

Yeni kitap hepimize sonsuzlukların kapısını açsın ve hayallerimizi o kapıdan geçirsin. Bir teşekkür de bu haber ve kapakla bizi mutlu eden İletişim Yayınlarına gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder