13.8.12

Alışveriş #4 / Kadıköy Kabalcı

Kabalcı'ya ilk ziyaretimde pek bir şey alamamıştım. Aslında şimdi farkediyorum ki bunun sebebi alınacak pek de fazla ihtiyacım olmamasıydı. Halen de öyle ikinci kabalcı alışverişimde de yine pek fazla bir şey almadım. Alışveriş sepetimdekiler; iki tane Morning Glory çizgili defter, bir tane Morning Glory aylık çalışma planlayıcısı, bir tane sticker.

Önce Morning Glory defterleri inceleyerek başlayalım. Benim bu defterlere karşı zaafım var. Elimde henüz 10 tane hiç kullanılmamış defter var. Bir taraftan da kullanmaya kıyamıyorum. Ama ben kayıt tutmayı çok seven biriyim kitaplarımın, gittiğim filmlerin, kitaplarımın, seyahatlerimin, geçirdiğim güzel günlerin, hislerimin, uydurduğum hikayelerin, edebi alıntıların vb. hepsinin kendi defterleri var. Ve Morning Glory defterler kayıt tutmak için harikalar.
Mavi defterin böyle bir kapağı var, resim çok net değil ama en azından bir fikir verebilir.
Yeşil defterim ise ayrı bir güzel!

Şu güzel müzik defterine bakar mısınız? İnsanı müziğe daha da bi'teşvik etmiyor mu? Morning Glory defterlerin hepsi birer tasarım harikası. Sırf kapakları için bile koleksiyon oluşturulabilir, karşı koymak imkansız!
Bu de tiyatro defterimden bir sayfa, ileri de daha detaylı inceleyeceğiz, şimdilik küçük bir ip ucu...


1 aylık çalışma planlayıcısı sınav dönemleri için harika! İçinde sınav tablosu, sınav konuları, ders çizelgesi, aylık planlayıcı ve çok kapsamlı bir günlük planlayıcı var. Özellikle ÖSS gibi sınavlar için deneme sınavlarının kayıtları için tablolar da mevcut.

Ben şuan bunu kullanıyorum. son gittiğimde Beşiktaş Kabalcı'da halen olduğunu görmüştüm. Bu defterlerden her zaman kenarda bir tane bulundurmanın faydası olduğuna da inanıyorum. Ben bu defteri farklı farklı dönemlerde kullandım, defter tamamen bitmedi, içimdekleri kafama göre revize ederek kullanmaya deva ediyorum. Bu defterin tek kötü yanı ana başlıklar haricinde içindekilerin korece olması. Morning Glory'nin bunun gibi pek çok temalı defteri var, yine daha önce arkadaşıma hediye olarak aldığım bir aylık ajanda, kelime defterleri, alışveriş listesi defterleri hatta bakkal defterleri bile mevcut. Morning glory'nin mini defterleri ise ayrı bir yazı konusu. Defterlerimi ayrı bir yazıda daha detaylı inceleyeceğim için şimdilik bu bölüme son veriyorum. Ama son olarak bir de çalışma planlayıcısının içinden günlük plan sayfası göstermek istiyorum size;

Gelelim sticker'a, ben böyle diyorum ama üstünde marking yazıyor, yani işaretleme için. Dokusu normal kağıt gibi bunun içinde yazı yazarken kolaylık sağlayacaktır. Ben bunları mektup kapaklarına mühür yapmak için aldım. Çok sevimli olacaklarını umuyorum.

Biz hep buralardayız, yine bekleriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder