8.7.12

Merhaba!


Ben nur.
Koşmazsam yürürüm,
Yürümezsem okurum,
Okumazsam ölürüm...
Bu bir kaç cümle kısaca anlatıyor beni. Eğer bir hedefim varsa durmaksızın koşarım ona. Yalnızca ufukta görünense gelecek,  emin adımlarla yürürüm ona. Lakin yoksa uğrunda koşulacak bir hedef yahut yürünecek ufuk, daha çok okurum o zaman, zamanı dondurarak. Sanmayın ki okumak yalnızca dururken olur. Ben koşarken, yürürken de okurum. Okumazsam ölürüm.

Bu blogsa çokbilmiş blog. Çok okumak isteyen bir kız görmüş, ondan gördüklerini anlatmaya koyulmuş blog. Bazen ben alacağım kalemi elime bazen o. Kavgasız gürültüsüz, kütüphane sessizliğinde ve huzurunda bir süreç olacak bizim ki. Kimi zaman okunanlardan, kimi zaman okunacaklardan bahsedeceğiz, hedeflerimiz, okurken dinlediklerimiz, gezdiklerimiz, ve tabi okumanın olmazsa olmazı yazdıklarımız, "yazacak"larımız(yani kalemlerimiz defterlerimiz) hepsi olacak burada. Burası bizim kimseye açmadığımız şahsi hayatımız. Kitap sen ne mahrem, ne güzel şeysin öyle?
Şöyle kütüphane koksa biraz keşke. Hepimize bir nefeslik mutluluk getirmez miydi şimdi?

Yine bekleriz, biz hep buralardayız.

2 yorum:

  1. Blogunu an itibariyle keşfetmiş bulunmaktayım, pek sevdim.
    Ve geri bildirimleri önemsediğimden bunu belirtmek istedim.

    Hep yaz, biz de okuyalıım.

    İçtenlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için teşekkür ederim. Her ne kadar son zamanlarda burada olamasam da daha sık buluşabilmek ümidiyle...

      Sil