5.11.12

Ders Çalışma Halleri #5

Uzun bayram tatili sonrası hayata hele ki okula alışmak oldukça zor. Bir de üzerine bir hafta sonra vizelerim olduğunu eklersek ve de hastalıklar yüzünden yataktan kalkamadığımı hesaba katarsak bir korku filminden farkım yok. Ama bunları atlatmak için bir günü keyif içinde evde geçirmek kafi. En azından öyle olmalı. Yataktan kalkıyoruz, annemizin çeyizinin en nadide parçalarını kendimize seçiyoruz. Mesela şöyle;
Sonra kendimize harika bir kahvaltı hazırlıyoruz. Ben kahvaltı için Twinings English Breakfast Tea, Halk Ekmek Altın Ekmek, bir parça beyaz peynir ve bir parça armut hazırladım.
Gün içinde ise biraz ders biraz eğlence vardı. Bunun yanında sınav dönemine hazırlık olarak da odamın tüllerini elden geçirdim. Aydınlık bir oda hepimize lazım değil mi:) Breakfast Tea ve Annemin Porselenleri ile en güzel gidecek şey elbette ki Emma. İnsana on milyon bin yüz mutluluk veriyor!
Şimdi ise tiramisumu dolaba koydum, Leyla ile Mecnun'u bekliyorum. Biz L&M'cilere bugün günlerden Leyla ile Mecnun. Haftanın en mutlu günü <3 Daha sonrasında keyif kahvemi içip ders çalışmaya devam edeceğim. Hadi hayırlısı...

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Emma, Jane Austen'ın en sevdiğim romanıdır. Romantik bir genç kızın hikayesi. Burada izlediğim ise 2009 yılında BBC tarafından çekilmiş mini dizisi.

      Sil
  2. Çok eğlenceli :)
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    http://senasensoz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba aynen ders çalışma halinizi çok güzel anlatmışsınız :) Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..


    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil