12.2.13

Sonkiüçdört

Sizinle paylaşmak istediğim o kadar çok şey ama o kadar çok şey var ki!

Kitaplarıma gömülüp bir ömür çıkmamaya dair o kadar büyük bir isteğim var ki!

Kötü günleri geride bırakıp bütün bunları unutmaya o kadar ihtiyacım var ki!

Ama şimdi 3 ve 4'ü bir arada okuyan ve ilk dönemini geride bırakmış bir hukuk öğrencisi olarak, ayakları yere sağlam basıp yola devam vakti. Zaten hayat hep bir unutuş, tahammül ve devam değil mi?

Son zamanlarda neler yaptın derseniz? Ders çalıştım. Sınavlarımı geride bırakıp kitaplarıma daldım ve işte buradayım.

Yakında görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Sana cidden başarılar diliyorum sevgili arkadaşım. Dersleriniz çok zor biliyorum.. Kitap yorumlarını merakla bekliyorum.. Kötü günleri boşver. Biz güzel güneşli günlere bakalım..:))
    Çok çok selam ve sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sizinde söylediğiniz gibi hayatta ve ayakta kalabilmek için tek çaremiz kötü günleri arkada bırakıp, yeni güne iyilikle muamele etmek.
      Yine bekleriz, sevgilerle...

      Sil
  2. özlemiştik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de bana sorun. Sürekli aklımın bir köşesinde paylaşmak isteyip de paylaşamadıklarım var. Beynimi tırtıklayıp duruyorlar.

      Sil
  3. ben de keşke sizin gibi olabilsem. 3. sınıfta bir tıp öğrencisiyim. çok bunaldım bir sürü şeyden. kaçıp kaçıp bloglara kitaplara dalıyorum ve sorumluluklarımı ihmal ettiğim oluyor. kendinizi motive edip güçlü ve kararlı bir şekilde yola devam etmenize hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sizden çok bir farkım yok aslında. Sürekli ihmaller ve telafiler üzerine kurulu hayatım. Aslında hepimizin hayatı öyle yıkımlar ve üretimlerle dolu, her dem yeniden doğmak dedikleri bu mu dersiniz(?) Hayatta en çok kendimize hoyrat davranıp, kendimize haksızlık ediyoruz. Yapmayın, kolay mı tıp okumak! İnsan önce kendi kıymetini bilmeli;)

      Sil